Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Polityka prywatności

Polityka prywatności

Polityka prywatności

W trakcie Rejestracji w Sklepie Internetowym Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych związanych z realizacją zamówień dokonywanych w Sklepie Internetowym.

Ponadto Klient dokonujący Zakupu Towaru bez Rejestracji, również zobowiązany jest wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych.

Dane osobowe są chronione zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.

Administrator jest jednocześnie Administratorem Danych, o którym mowa w wymienionej w ustawie.

Dane osobowe udostępniane przez Klienta służą realizacji zamówień dokonywanych w Sklepie Internetowym i/lub realizowania przez firmę AKLI S.C. bezpośrednich działań marketingowych. Zgodne z w/w rozporządzeniem, Klienci mają prawo do wglądu do swoich danych osobowych, ich poprawiania oraz żądania usunięcia. W celu dokonania czynności, o których mowa powyżej Klient kontaktuje się z Administratorem na adres e-mailowy: bok@actogo.pl lub w inny dowolny sposób.

Dokonując Rejestracji w Sklepie Internetowym, Klient wyraża zgodę na powierzenie przetwarzania jego danych przez Administratora w celach związanych z realizacją zamówienia i/lub prowadzenia kampanii marketingowych w postaci informowania o nowych produktach, czy promocjach. Powierzenie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże konieczne w celu dokonania Rejestracji lub realizacji zamówienia w postaci zakupu Towaru. Powierzenie danych osobowych w celach marketingowych jest dobrowolne, a Klient może wyrazić na nie zgodę zapisując się do odbiorców akcji marketingowych (newslettera) lub nie wyrażać takiej zgody.

Na wniosek osoby, której dane dotyczą, Administrator jest obowiązany, w terminie 30 (trzydziestu) dni, poinformować o przysługujących jej prawach oraz udzielić, odnośnie jej danych osobowych, informacji, a w szczególności podać w formie zrozumiałej:

  • jakie dane osobowe zawiera zbiór,
  • w jaki sposób zebrano dane,
  • w jakim celu i zakresie dane są przetwarzane,
  • w jakim zakresie oraz komu dane zostały udostępnione.

Prawo do informacji, o której mowa w rozporządzeniu obejmuje prawo:

  • uzyskania informacji o celu, zakresie i sposobie przetwarzania danych zawartych w takim zbiorze,
  • uzyskania informacji, od kiedy przetwarza się w zbiorze dane jej dotyczące,
  • podania w powszechnie zrozumiałej formie treści tych danych,
  • uzyskania informacji o sposobie udostępniania danych, a w szczególności informacji o odbiorcach lub kategoriach odbiorców, którym dane te są udostępniane.

Na wniosek osoby, której dane dotyczą, informacji, o których mowa w rozporządzeniu, Administrator udziela na piśmie.

W razie wykazania przez osobę, której dane osobowe dotyczą, że są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem rozporządzenia albo są zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane, Administrator jest obowiązany, bez zbędnej zwłoki, do uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych, czasowego lub stałego wstrzymania przetwarzania kwestionowanych danych lub ich usunięcia ze zbioru, chyba że dotyczy to danych osobowych, w odniesieniu do których tryb ich uzupełnienia, uaktualnienia lub sprostowania określają odrębne ustawy.

Administrator jest obowiązany poinformować bez zbędnej zwłoki innych administratorów, którym udostępnił zbiór danych, o dokonanym uaktualnieniu lub sprostowaniu danych.

Po zakończeniu korzystania z usługi lub złożenia dyspozycji likwidacji konta, Administrator może przetwarzać dane osobowe Klienta:

  • niezbędne do rozliczenia usługi oraz dochodzenia roszczeń z tytułu płatności za korzystanie z usługi Sklepu Internetowego;
  • niezbędne do wyjaśnienia okoliczności niedozwolonego korzystania przez Klienta z usługi - niezgodnie z Regulaminem lub obowiązującymi przepisami;
  • dopuszczone do przetwarzania na podstawie odrębnych ustaw.

Uczestnik może na bieżąco otrzymywać drogą pocztową, telefoniczną lub pocztą elektroniczną informacje o prowadzonych przez Administratora akcjach handlowych i promocyjnych, o ile wyrazi na to zgodę w chwili przystąpienia do Rejestracji.

Odbiorcą danych osobowych przekazanych Administratorowi przez Klienta jest firma AKLI S.C. mająca dostęp do bazy danych Klientów, na co Klient wyraża zgodę akceptując treść niniejszego Regulaminu.

Polityka cookies

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie na stronie actogo.pl stosujemy pliki cookies. Oznacza to, że w przypadku korzystania z naszej witryny będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu.

Czym są pliki cookies i do czego ich używamy?

Pliki cookies, nazywane „ciasteczkami”, to małe pliki umieszczane na komputerze Użytkownika podczas odwiedzin na stronach internetowych. Nie zawierają one, ani nie gromadzą żadnych danych osobistych użytkowników stron internetowych i nie umożliwiają ich zidentyfikowanie. Są one używane w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do potrzeb osób odwiedzających naszą stronę. W każdej chwili pliki cookie można wyłączyć w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

RODO

Co to jest RODO?

Jest to rozpowszechniony skrót od: Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych.

Jaki jest cel rozporządzenia?

Celem rozporządzenia jest ustalenie jednolitych zasad przetwarzania danych osobowych w Unii Europejskiej.

Jak AKLI S.C. oraz podległy firmie Sklep Internetowy www.actogo.pl (oraz jego zagraniczne wersje) przetwarza dane osobowe.

AKLI S.C. (dalej: AC TO GO) w świetle przepisów jest administratorem danych osobowych. Oznacza to, że administrator odpowiada za ich wykorzystanie w sposób bezpieczny oraz zgodny z obowiązującymi przepisami.

W jakim celu sklep internetowy AC TO GO wykorzystuje dane osobowe Klienta?

Dane osobowe uzyskane w trakcie składania zamówienia przez Klienta, AC TO GO wykorzystuje w następujących celach:

  • zawarcia i wykonania umowy łączącej Sprzedawcę i Kupującego,
  • wykonania obowiązków prawnych ciążących na AKLI, np.:
    • wystawianie i przechowywanie faktur oraz dokumentów handlowych,
    • rozpatrywanie reklamacji,
    • umożliwianie prawa zwrotu towaru,
  • marketingu bezpośredniego, np.: wysyłania klientom informacji o promocjach i nowościach za pomocą poczty e-mail, o ile Klient wyraził zgodę na otrzymywanie treści marketingowych w trakcie rejestracji,
  • informowania klientów o wydarzeniach istotnych dla funkcjonowania firmy np.: informacji o obecności na targach, problemach technicznych, zmianach w funkcjonowaniu firmy, zmianach w godzinach pracy firmy.

Jakie dane osobowe Klient przekazuje AC TO GO?

Klient dobrowolnie podaje dane niezbędne do wywiązania się AC TO GO z umowy łączącej Klienta i Sprzedawcę oraz niezbędne do dostarczenia zakupionych towarów: imię, nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu, adres e-mail, a w przypadku firm: nazwę firmy, imiona i nazwiska wspólników spółek, adres siedziby oraz numer identyfikacji podatkowej NIP.

Czy AC TO GO daje możliwość nie podawania danych osobowych przez Klienta?

Tak. Jeśli Klient nie dokona rejestracji w sklepie internetowym, zakupi towar osobiście w siedzibie firmy oraz jako dowód zakupu wybierze paragon, żadne dane osobowe nie będą wymagane.

Gdzie przechowywane są dane osobowe w AC TO GO?

Dane osobowe Klienta są przechowywane w dwóch systemach elektronicznych, zabezpieczonych przed niepowołanym dostępem:

  • serwer sklepu internetowego www.actogo.pl,
  • serwer wewnętrznego systemu magazynowo-sprzedażowego.

Komu AC TO GO może przekazać dane osobowe Klienta?

  • Podmiotom przetwarzającym dane osobowe w imieniu AC TO GO: Firmom kurierskim i przewozowym, które realizują dostawę wynikającą z obowiązku umowy pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem.
  • Podmiotom przetwarzającym dane osobowe w imieniu AC TO GO w celach marketingu bezpośredniego.
  • Podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) - w celu dokonywania zwrotów środków pieniężnych na rzecz Klienta lub w celu zrealizowania zapłaty za towar przy jego odbiorze.
  • Podmiotom nabywającym wierzytelności - tylko w przypadku niewywiązania się przez Klienta z zapłaty za nabyte towary.

Czy Klient ma wgląd do powierzonych AC TO GO danych osobowych?

Klient zarejestrowany w sklepie internetowym www.actogo.pl ma wgląd do własnych danych po zalogowaniu się na swoje konto. Może je edytować lub usuwać samodzielnie.

Klient zarejestrowany w systemie magazynowo-sprzedażowym, który dokonał zakupu telefonicznie bądź osobiście, nie ma wglądu do powierzonych danych osobowych, ale kontaktując się z AC TO GO, może dokonać ich zmiany lub zażądać ich usunięcia.

W obydwu przypadkach Klient może również skontaktować się z AC TO GO telefonicznie, listownie lub za pomocą wiadomości e-mail w celu weryfikacji, edycji lub usunięcia swoich danych osobowych.

Czy usunięcie danych osobowych ze sklepu internetowego www.actogo.pl jest jednoznaczne z usunięciem tych danych z systemu magazynowo-sprzedażowego?

Nie. Są to dwa odrębne systemy. Natomiast Klient może zażądać usunięcia swoich danych osobowych z obydwu systemów. W tym celu powinien skontaktować się z AC TO GO telefonicznie, listownie lub za pomocą wiadomości e-mail.

Uprawnienia przysługujące Klientowi:

Klient może złożyć wniosek do AC TO GO dotyczący jego danych osobowych listownie, telefonicznie, lub za pomocą wiadomości e-mail o:

  • edycję (poprawienie) danych osobowych,
  • usunięcie danych osobowych przetwarzanych bezpodstawnie lub w sposób, z którym Klient się nie zgadza,
  • ograniczenie przetwarzania danych osobowych (wstrzymanie niektórych operacji, jak np. wysyłanie informacji marketingowych),
  • dostęp do danych osobowych (udzielenie pełnej informacji, jakimi danymi osobowymi dysponuje AC TO GO).

Przejdź do strony głównej
© Copyright 2025 - www.actogo.pl | Wszelkie prawa zastrzeżone. Realizacja: osv.pl
USTAWIENIA PLIKÓW COOKIES
W celu ulepszenia zawartości naszej strony internetowej oraz dostosowania jej do Państwa osobistych preferencji, wykorzystujemy pliki cookies przechowywane na Państwa urządzeniach. Kontrolę nad plikami cookies można uzyskać poprzez ustawienia przeglądarki internetowej.
Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony. Są to między innymi pliki cookie pozwalające pamiętać użytkownika w ciągu jednej sesji lub, zależnie od wybranych opcji, z sesji na sesję. Ich zadaniem jest umożliwienie działania koszyka i procesu realizacji zamówienia, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów z zabezpieczeniami i w przestrzeganiu przepisów.
Pliki cookie funkcjonalne pomagają nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych na stronach.
Pliki analityczne cookie pomagają właścicielowi sklepu zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzi w interakcję ze sklepem, poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji. Ten rodzaj cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony.
Pliki cookie reklamowe służą do promowania niektórych usług, artykułów lub wydarzeń. W tym celu możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Celem jest aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach naszego sklepu internetowego.
ZATWIERDZAM
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
USTAWIENIA
ZAAKCEPTUJ TYLKO NIEZBĘDNE
ZGADZAM SIĘ